ביטקוין רץ למקומות חדשים לנמוך ביותר 2026: האם ירד bitcoin עקב חוסר רווחיות בבורסה האמריקאית?

Written by

in

ביטקוין נזקק למיקום חדש לנמוך ביותר של 2026, וזאת לאחר שהתשואה של ETF Bitcoin spot יצרה חדשות שליליות. ירידה נוספת צפויה עקב סבירות גבוהה של פחתת מחירי השוק במרץ והופעת אופציות monthly bearish, ותקציבי AI שנועדו ליצור תנאים חיוביים ל-BTC יתמודדו עם קשיים בתקופה הקרובה.

מקור: Cointelegraph.com News — לכתבה המלאה

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוזר האתר מודל מקומי · gemma2
שלום! 👋 אני העוזר החכם של האתר, רץ על מודל מקומי בשרת. איך אפשר לעזור?