ממשלת מקסיקו משתמשת כמעצרים למועצת ארצות הברית

Written by

in

ראש ממשלת מקסיקו, קלאודיה שיינבומ, עברה על תביעות של ארצות הברית בנוגע לפוליטיקאים מקסיקנים. כעת, מספר פוליטיקאים רוצים לעזור למשטרה האמריקאית.

מקור: NYT > World News — לכתבה המלאה

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוזר האתר מודל מקומי · gemma2
שלום! 👋 אני העוזר החכם של האתר, רץ על מודל מקומי בשרת. איך אפשר לעזור?