אולי התמוטטות של Botanix מוכיחה שאנשים מאמינים ב-Bitcoin לא מעניינים את ה-DeFi?

Written by

in

הסביה של Botanix מרמזת שהמובילים של Bitcoin עדיין עוקבים אחר דיפיס, ולא מתעניינים בפלטפורמות Bitcoin L2. איך יאפשרו Bitcoin L2 להשיג את תומכי bitcoin?

מקור: Cointelegraph.com News — לכתבה המלאה

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוזר האתר מודל מקומי · gemma2
שלום! 👋 אני העוזר החכם של האתר, רץ על מודל מקומי בשרת. איך אפשר לעזור?