Apple לא צפוי להשפיע על שיטת השחרור של מערכות Mac שלה, עם דיווחים של Bloomberg's Mark Gurman שעדיין לא יושמו תדמיות Pro או Max של מערכת M6. במקום זאת, Apple רוצה לפעול להגברת טכנולוגיות שנבנו ל-M7 בשנה הבאה. החל משנת 2027, Apple צפויה להפעיל את מערכות Mac שלה, כפי שהן עושות היום.
מקור: The Verge — לכתבה המלאה

כתיבת תגובה